donderdag 14 juli 2011

Bieber Stuff 2

Het is weer tijd voor Bieber Stuff! Dit is de tweede keer al dat ik dit doe. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

1) Justin Bieber boek; Het begin van een nieuw leven: Mijn verhaal

Deze boek heb ik bij de bruna gekocht voor  16,95  Ik vind het een super leuke boek en  er zitten veel mooie afbeeldingen tussen



2) Spullen bij claire's

Ik heb hier geen foto's van, maar er zitten echt hele leuke spullen bij. Dus echt het kopen waard!

3) Justin Bieber Doll (pop)


Deze leuke poppen kan je bij de Bart Smit halen!  Ze kosten 20 euro per stuk!  


Ik ga ook zeker een bericht over Someday en Never Say Never dvd plaatsen! (Maar dat doe ik dan wanneer ze in Nederland te koop zijn.) Wil je het via internet bestellen, dan kan moet je maar even een reactie achter laten!

3 opmerkingen:

  1. ik dacht dat dii poppe nu in belgië fsoo kwame!! thanx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist niie da ge die hier al kon kopen !! thannkx!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe möèt ik echt hebben! ;o

    BeantwoordenVerwijderen